Przygotowując się na czas porodu i okresu po narodzinach dziecka kompletujemy wyprawkę dla siebie i maluszka już z kilku miesięcznym wyprzedzeniem.

Przy mojej pierwszej ciąży przeszukiwałam fora i blogi w poszukiwaniu wyprawkowego must have każdego rodzica. Gdy pojawiła się moja córka która potrzebowała ciągle być przy mamie – jak to każdy noworodek J  Chociaż podobno istnieją dzieci które śpią całymi dniami podczas gdy mama w tym czasie odpoczywa z przerwami na karmienie i zmienianie pieluszki…nie wiem jak Wam ale mi się takie dziecko nie trafiło i mocno nad tym ubolewałam 😀

Z każdym kolejnym dniem zaczęłam tracić na wadzę, ponieważ zapominałam o sobie i zamiast jeść śniadanie czy obiad zajmowałam się ciągle dzieckiem przegryzając w pośpiechu banana czy jabłko…jak to często bywa szewc bez butów chodzi okazało się że to jednak za mało:D

I tak po pewnym czasie w okresie połogu brakowało mi sił na cokolwiek.

Przy drugiej ciąży wolałam się na to przygotować i zastanawiałam się jak to się stało, że za pierwszym razem o tym nie pomyślałam.

W wykrawkowym must have każdej mamy powinny znaleźć się…gotowe posiłki! Pomyśleć sobie można banał.. przecież można  kupić gotowce w sklepie ale ile razy można jeść pierogi czy klopsy ze słoika? Po pierwsze nie jest to zdrowe a po drugie niezbyt smaczne…

No chyba że macie tak dobrze i ktoś Wam będzie codziennie gotować przynajmniej przez  pierwszy okres po porodzie J

Jeśli nie macie takich możliwości warto się przygotować.

Tym bardziej jak jest to kolejna ciąża i macie do wykarmienia jeszcze inny  mały brzuszek który nie będzie w stanie poczekać zbyt długo na posiłek.

 

Przygotowałam dla Was listę produktów/posiłków które idealnie będą się nadawać na okres odnajdywania się z maluszkiem po powrocie ze szpitala. Niektóre potrawy jak np. gulasz, leczo, pulpeciki sosy czy  zupy można zawekować.

  • gulasz

https://www.kwestiasmaku.com/przepis/gulasz-w%C4%99gierski

https://www.kwestiasmaku.com/przepis/gulasz-wieprzowy

  • leczo

https://www.smakoterapia.pl/2014/11/leczo-paprykowe-na-zime/

http://www.jadlonomia.com/przepisy/wegetarianskie-leczo/

https://www.kwestiasmaku.com/przepis/leczo

  • kotlety

http://www.jadlonomia.com/przepisy/bezglutenowe-burgery-z-batatow/

https://www.olgasmile.com/kotlety-jaglane.html

https://www.kwestiasmaku.com/kuchnia_polska/kotlety_mielone/przepis.html

  • pulpety

https://www.kwestiasmaku.com/kuchnia_polska/pulpeciki_w_sosie_koperkowym/przepis.html

https://www.olgasmile.com/pulpety-weganskie.html

https://www.kwestiasmaku.com/przepis/pulpeciki-w-sosie-pomidorowym

  • potrawka

https://www.kwestiasmaku.com/kuchnia_polska/indyk/potrawka/przepis.html

  • sosy

https://www.kwestiasmaku.com/kuchnia_wloska/sos_bolonski/przepis.html

https://madameedith.com/przepis/makaron-z-sosem-szparagowym/

 

Jeśli macie inne propozycję posiłków, piszcie w komentarzach ..dodamy do listy aby innym mamą ułatwić życie po porodzie 😀

promoblock